Hieronder vindt u antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, laat het ons weten via e-mail, telefonisch of in onze winkel. Wij helpen u graag!
.
Wat zijn de winkelopeningstijden?
Die vindt u via deze link: Openingstijden
.
Hoe kan ik weten of een artikel bij Huider echt voorradig is?
In onze webshop ziet u bij elk artikel een groene of gele bestelknop "In winkelwagen". Groen betekent: Echt voorradig en geel betekent: Niet voorradig, wordt voor u besteld. Als u op het betrefende artikel klikt, ziet u bovendien onze actuele voorraad-hoeveelheid.
.
Als ik nu iets bestel, wanneer heb ik het dan in huis?
Kijk hiervoor op onze pagina: Verzending & Retourneren
.
Verkoopt Huider ook tweedehands treinen?
Nee, wij verkopen uitsluitend fabrieksnieuwe artikelen met fabrieksgarantie, waarop wij service en nazorg kunnen verlenen.
.
Tweedehands treinen zijn toch altijd voordeliger?
Nee, wij hebben nieuwe locomotieven vanaf ongeveer €60,- en wagens vanaf ongeveer €10,- in ons assortiment. Onze nieuwe artikelen hebben bovendien veel betere rij-eigenschappen dan oude en zijn meestal voorbereid op, of voorzien van digitale techniek. Kijk maar eens in deze selecties: voordelige locs, voordelige wagens, voordelige startsets
.
Koopt Huider ook treinen in van particulieren?
Nee, wij verkopen uitsluitend fabrieksnieuwe artikelen, dus hebben hierin geen interesse.
.
Staat Huider ook op beurzen?
Nee, wij staan nooit op beurzen, omdat daar niet dezelfde service kan worden geboden als in onze winkel en webshop.
.
Heeft Huider ook aanbiedingsweken? Black Friday?
Wij doen niet mee aan dergelijke praktijken, waarbij de prijzen de rest van het jaar dus onnodig hoog zijn. U betaalt bij ons het hele jaar door de scherpst mogelijke prijs. Dat vinden wij veel eerlijker. Alleen "OP=OP"- artikelen vindt u hier in de aanbieding: Aanbiedingen
.